Loading

Arş.Gör.

Fatih Mehmet TULUMCU

Eğitim Fakültesi

Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü

İletişim

ftulumcu@sakarya.edu.tr

+09 (264) 295 35 32

Sosyal Hesaplar

1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Özdemi̇r, M., Tulumcu, F., Tulumcu, F. - Methodological Tendencies of Graduate Theses in the Context of Children's Literature and Values Education - Sakarya University Journal of Education - pp.247 - DOI : 10.19126/suje.951216 - eng - paper - 2021 - TRDizin
2 Özdemi̇r, M., Tulumcu, F., Tulumcu, F. - Türkçe ve Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Algıları - Ana Dili Eğitimi Dergisi - pp.285 - tur - paper - 2019 - TRDizin
1.4-DİĞER ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 Yaman, H; Tulumcu, FM; Demirtas, T; IIhan, AC; Miralay, F; - Procedia Social and Behavioral Sciences - 2ND WORLD CONFERENCE ON DESIGN, ARTS AND EDUCATION (DAE-2013) - pp.543-548 - ISSN : 1877-0428 - DOI : 10.1016/j.sbspro.2014.02.521 - Proceedings Paper - 2014 - WOS:000335819600095
7.2-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Havva YAMAN, Tuğba DEMİRTAŞ, Fatih Mehmet TULUMCU - Perception Of Turkish-Language Teachers Towards Listening/MonitoringTexts: A Phenomenological Approach - 05-08 February - 2013
2 Havva YAMAN, Fatih Mehmet TULUMCU, Tuğba DEMİRTAŞ - Türkçe Öğretmenlerinin Temel Dil Becerilerinin Kazandırılmasında Kullanılan Yöntem ve Tekniklere İlişkin Kavram Yanılgıları. - 17-19 Mayıs 2013 - 2013
2.13 B-BAŞARIYLA TAMAMLANAN YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI TARAFINDAN DESTEKLENMİŞ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJESİNDE (YALNIZCA AR-GE NİTELİĞİNDEKİ PROJELER) ARAŞTIRMACI OLMAK :
1 Havva YAMAN,Bekir İNCE,Mehmet ÖZDEMİR,Neşe GÜLER,Tuba DEMİRTAޞ, Fatih Mehmet TULUMCU - İlköğretim Okullarındaki Türkçe öğretimini İzleme Çalışması: Sakarya İli İçin Göstergeler - Vol.16500 - 5 - 20120604001 - 2012 - SAU-BAP -2012-06-04-001
14.4-ULUSLARARASI SPORDA HAKEMLİK, ANTRENÖRLÜK, İDARECİLİK, MENTOR, KONDİSYONER, FİZYOTERAPİST, SPOR HEKİMİ VB. GÖREV YAPMAK :
1 Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Türkçe Eğitim Bölümü - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ II. TÜRKÇE EĞİTİM BÖLÜMLERİ ÇALIŞTAYI (Düzenleme Kurulu Üyesi) - 2013
2 Öğr. Gör. Züleyha ÇOLAK ( Turkish Studies Program Coordinator, Middle Eastern South Asian and African Studies Department, Columbia University ) - Öğr. Gör. İhsan ÇOLAK (Middle Eastern South Asian and African Studies Department,Columbia University) - ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ TÜRKÇE ÖĞRETİMİ ARAŞTIRMA VE UYGULAMA MERKEZİ DİL DEĞERLENDİRME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI ÇALIŞTAYI (Katılımcı) - 2012
MAKALELER
Methodological Tendencies of Graduate Theses in the Context of Children's Literature and Values Education
Türkçe ve Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Algıları
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenenler İçin Dinleme Becerisi Öz Yeterlik Ölçeği Geliştirilmesi
İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEME TÜRKÇE DERSİ PROGRAMLARINDA YER ALAN DEĞERLER
ARAŞTIRMA PROJELERİ
Yurtdışındaki Türkçe Eğiticilerine Yönelik Çevrimiçi Eğitim Programı: Hollanda
İLKÖĞRETİM OKULLARINDAKİ TÜRKÇE ÖĞRETİMİNİ İZLEME ÇALIŞMASI SAKARYA İLİ İÇİN GÖSTERGELER
BİLDİRİLER
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde İsimlere Gelen AdEklerinin A1 Seviyesindeki Fiillere Göre İncelenmesi
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimine Yönelik Bir Yazma Tekniği Önerisi: Cümle Piramidi
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimine Yönelik Bir Yazma Tekniği Önerisi: Cümle Piramidi
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Alanında2014-2016 Yılları Arasında Yapılan LisansüstüTezlerin İstatistiksel Olarak İncelenmesi
Öğretmenlik Uygulaması Dersini Alan LisansÖğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine YönelikAlgıları
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENENLERİN DİNLEME ÖZ YETERLİĞİ İLE DİNLEME KAYGISI ARASINDAKİ İLİŞKİ
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENENLERİN KONUŞMA KAYGISI İLE DİNLEME KAYGISI ARASINDAKİ İLİŞKİ
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENENLER İÇİN OKUMA BECERİSİ ÖZ YETERLİK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRİLMESİ
Perception Of Turkish Language Teachers Towards Listening MonitoringTexts A Phenomenological Approach
Türkçe Öğretmenlerinin Temel Dil Becerilerinin Kazandırılmasında Kullanılan Tekniklere İlişkin Kavram Yanılgıları